X
تبلیغات
طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی
عضويت سريع
Fast Register
ورود کاربران
Login
موضوعات
Category
مطالب پر بازديد
Hot Posts
دوستان
Friends
آرشيو
Archive
آخرين مطالب
Last Posts
امار و اطلاعات
Blog counter
تبلیغات
برای دیدن تعرفه کلیک کنید
تبلیغات
برای دیدن تعرفه کلیک کنید
تبلیغات
برای دیدن تعرفه کلیک کنید
بررسی 5 عامل مهم در طراحی سایت و سئو
تاریخ ارسال : 1397/2/30 10:43 , نویسنده :

امروزه روش های سئو و بهینه سازی وب سایت ها نسبت به گذشته تغییر کرده است. موتور های جستجو با استفاده از الگوریتم های پیشرفته رتبه بندی وب سایت ها را با دقت و بررسی بیشتری انجام می دهند. همچنین طراحان وب سایت ها نیز ابزار های پیشرفته تری برای طراحی سایت ها در اختیار دارند. ساختار سایت شما باید به گونه ای باشد که به خوبی در موتور های جستجو سئو و بهینه سازی شود. بنابراین شما باید به دنبال شرکت های طراحی سایتی باشید که سئو و بهینه سازی وب سایت شما را به خوبی انجام دهند. برخی از کامپوننت ها و ابزار های طراحی سایت وجود دارند که به نگرانی اصلی ما درباره سئو و بهینه سازی وب سایت ها در موتور های جستجو تبدیل شده اند. در ادامه به بررسی بررسی 5 عامل مهم در طراحی سایت و سئو خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت به صورت واکنش گرا

طراحی سایت 

منظور از طراحی وب سایت واکنش گرا، طراحی وب سایتی سازگار با انواع دستگاه ها و تلفن های همراه می باشد. استفاده از طراحی ریسپانسیو از این جهت که تجربه کاربری خوبی را ایجاد می کند بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه بر تجربه کاربری، طراحی واکنش گرا سایت در بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو تاثیر به سزایی دارد و با توجه به زیاد شدن کاربران تلفن های همراه اهمیت آن هر روز بیشتر از گذشته خواهد شد. علاوه بر این موارد در گذشته شما مجبور به طراحی یک سایت برای رایانه رومیزی خود و یک سایت برای تلفن های همراه بوید ولی استفاده از طراحی های واکنش گرا به این کار سخت پایان داده است و شما مجبور نخواهید بود از دو آدرس اینترنتی برای وب سایت های خود استفاده کنید.

HTML5

HTML5 

HTML5 آخرین زبان برنامه نویسی برای طراحی و توسعه وب سایت ها است و طرح های جدید آن در مقایسه با طرح های قبلی تعاملی تر و الهام بخش تر هستند. همچنین استفاده از HTML5 برای سئو و بهینه سازی وب سایت ها نیز بسیار مهم است. برای این که ربات های موتور های جستجو بهتر بتوانند وب سایت شما را ایندکس و بررسی کنند، شما می توانید از HTML5 برای نمایش محتوای استاتیک وب سایت خود استفاده کنید.

زیاده روی در محتوا سایت

الگوریتم سئو گوگل 

کاهش برخی از محتوا وب سایت شما برای سئو سایت شما بسیار مفید خواهد بود. البته بسیاری از متخصصان سئو فکر بر این باورند که از دست دادن محتوا برای سئو سایت شما فاجعه برانگیز خواهد بود. اما حقیقت این است که کاهش محتوا باعث می شود که انتخاب ها در وب سایت شما کاهش یابد و تصمیم گیری را برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت شما راحت تر می کند. استفاده از دسته ها و زیر دسته های بسیار زیاد قطعا باعث سردرگمی و جدایی مخاطب از سایت شما خواهد شد.

الگوریتم های موتور های جستجو امروزه به دقت تجربه کاربری و کیفیت محتوا سایت شما را بررسی می کنند و این موارد را در رتبه بندی های خود لحاظ خواهند کرد. هر چقدر کاربران وب سایت شما رضایت بیشتری داشت باشند، وب سایت شما شانس بیشتری برای کسب رتبه بهتر توسط موتور های جستجو خواهد داشت. 

به عنوان نمونه الگوریتم مرغ مگس خوار یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل است که نشان می دهد تاکید های زیاد روی کلمات کلیدی و می تواند تاثیر منفی بر سئو سایت شما داشته باشد. در قدیم بیشتر صفحاتی که شامل کلمات کلیدی زیادی بودند شانس بیشتری برای رتبه بندی داشتند اما امروزه این طور نیست و الگوریتم های موتور های جستجو همه چیز را به دقت بررسی می کنند.

اختلالات شناختی وب سایت

وقتی کاربران نتوانند به راحتی در وب سایت شما حرکت و جستجو کنند، احتمالا به سراغ وب سایت بعدی در لیست جستجو های گوگل خواهند رفت. این چیزی است که ناشی از اختلالات شناختی است. اگر حرکت در وب سایت سخت باشد یا دارای محتوای متنوعی با انتخاب های بی شماری باشد، کاربران اینترنت بیشتر از این که در این محیط بی نظیر بمانند آن را ترک خواهند نمود. 

کلمات کلیدی انتخاب شده برای مطلب باید متناسب با محتوا صفحه باشد تا بتواند به انتظارات کاربران به خوبی پاسخ دهد. بررسی میزان پرش کاربران یک معیار مناسب برای فهمیدن این موضوع است که آیا کاربران آن چه را که مورد نیازشان است در وب سایت شما پیدا کرده اند یا خیر!

لینک های برجسته

الگوریتم های گوگل بر اساس این مفهوم کار می کنند که لینک های برجسته که کلیک های بیشتری دارند، سبب افزایش رتبه صفحات داخلی خواهند شد. با تغییر ناوبری اصلی وب سایت و یا انتقال لینک های برجسته به مکان های با محبوبیت کمتر رتبه بندی وب سایت شما صدمه خواهد دید. این نشان می دهد که چگونه بهینه سازی موتور جستجو به طراحی وب سایت گره خورده است. بنابراین هر تغییری که قصد دارید در وب سایت خود ایجاد نمایید، باید سئو و بهینه سازی موتور جستجو را در نظر داشته باشید.

نتیجه گیری

تصمیماتی که در طراحی سایت خود می گیرید می تواند سبب بهبود و یا آسیب دیدن سئو سایت شما شود. به همین جهت سعی کنید از بهترین روش های دسترسی و ساختار مناسب در طراحی وب سایت خود استفاده نمایید. ساختار وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربران دنیای اینترنت در اطراف وب سایت شما جستجو کنند و در وب سایت شما به همان چیزی که می خواهند، دست پیدا کنند. انجام این کار با ترکیب بهترین روش های سئو و طراحی سایت ممکن خواهد شد.

منبع:سایت و سئو


امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 0
موضوع : سئو,طراحی سایت,
بهینه سازی سئو وب سایت وردپرس
تاریخ ارسال : 1397/2/26 10:22 , نویسنده :

وردپرس یک سیستم طراحی عالی برای تاجران می باشد تا وب سایتی را برای تجارت های تازه تاسیس و یا کوچک خود بسازند و این سیستم مدیرت محتوا یا CMS توسط میلیون ها تاجر که در هر گوشه ای از این دنیا زندگی می کنند، استفاده می شود. بیشتر از ۴۰۰ میلیون وب سایت در سراسر جهان توسط وردپرس بنا شده اند، که ۱۰۰ میلیون از این سایت ها در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. وب سایت های وردپرس در سراسر دنیا در هر ۱۷ ثانیه پست هایی را می گذارند. بیش از ۱ میلیون از وب سایت های برتر جهان توسط وردپرس ساخته شده اند. این حقیقت ها به طور واضحی برای ما مشخص می سازد که اهمیت وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا برای تمامی تجارت ها در هر اندازه و مقیاسی، بسیار ارزشمند می باشد.

۱-کیفیت تم ها و الگوها

هزاران تم و الگوی با کیفیت و رایگان برای ساخت وب سایت وردپرس وجود دارد. در هر صورت، شما نیاز دارید تا در انتخاب یک تم و الگو صحیح دقت داشته باشید. این تم و الگوها باید انعطاف پذیر باشند و هر زمانی که بخواهید، این الگو ها باید توانایی تغییر و اصلاح را داشته باشد.

۲-هاستینگ

زمانی که بحث ساخت وب سایت برای تجارت های تازه تاسیس می شود، دیگر عامل ضروری هاستینگ می باشد. شما نیاز دارید تا به دنبال یک سرویس هاستینگ وردپرس مدیریت شده باشید که به اجرا و عملکرد عالی وب سایت تان در همه زمان ها کمک می کند. به علاوه، این هاستینگ ها باید بروزرسانی ها و بک آپ گیری هایی را نیز برای وب سایت تان مهیا کنند.

۳-پیکر بندی وب سایت تان

زمانی که نصب وردپرس را به اتمام رساندید، باید بر طبق آن شروع به پیکربندی سایت خود کنید. برای مثال، شما باید درباره چگونگی ارائه نظرات، ساخت PERMAILINLS و دیگر فعالیت ها فوق العاده، فکر کنید. این موارد در تنظیمات وردپرس انجام نمی شود و باید در طول تنظیمات اولیه وب سایت شما تکمیل گردد.

۴-با دقت پلاگین های خود را انتخاب کنید

نصب پلاگین های زیاد در وب سایت وردپرس، می تواند سرعت بارگیری سایت تان را کاهش دهد. تنها پلاگین هایی را به وب سایت خود بی افزاید که به طور فعالی استفاده می شوند و به راحتی هم حذف می شوند.

۵-رابط کاربری گوشی همراه

خیلی از بازدیدکنندگان از طریق گوشی های همراه به وب سایت های ما دسترسی پیدا می کنند، از این رو وب سایت های وردپرس شما نیاز دارند تا طراحی ریسپانسیوی برای رابط کاربری خود داشته باشد که تجربه کاربری بهینه ای را برای تمامی کاربران سایت مهیا سازند. کاربران سایت نمی توانند وب سایت هایی که به طور نامتناسبی در صفحه نمایش های گوشی همراه اجرا می شوند را تحمل کنند.

۶-امنیت

وردپرس، دارای ویژگی های امنیتی می باشد، اما باید با استفاده از پلاگین ها و دیگر گزینه های مربوطه، این امنیت را ارتقاء دهید. Ilia Kolochernko، مدیر این روزهای High Bridge می گوید: “من می خواهم بگویم که اگر یک سیستم مدیریت محتوا محبوبی مانند وردپرس و یا جوملا به طور متناسبی پیکربندی شود، ممکن است در تنطیمات عادی خود به نظر امن برسد، از این نظر نباید آن ها را با گزینه سومی برنامه نویسی و یا بروزرسانی کرد.”

۷-سئو سایت و بهینه سازی سایت

سئو سایت و بهینه سازی سایت، مشاهده شدن و جستجو شدن وب سایت تان را در Google و دیگر مرروگرها ارتقاء می دهد. استفاده از سئو سایت و بهنیه سازی سایت در کنار پلاگین های وردپرس مانند Yoast، شما را در مسیر درستی قرار خواهد داد. علاوه بر سئو سایت و بهینه سازی سایت در مرورگرها، مهم است که از عامل ایجاد سئو سایت دیگری نیز استفاده کنید. در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشید، دقیقا در مکان هایی که مشتریان سایت بیشتر وقت خود را در آن جا می گذرانند و شما باید به سرعت از این طریق، اعتماد کاربران و مردم را به وب سایت و تجارت خود جلب کنید.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟

سئو (بهینه سازی وب سایت در گوگل) یک‌ رشته بازاریابی است و تمرکزش بر آن است تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. سئو وب سایت شامل تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان انجام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای سئو وجود دارد، از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های داخلی و گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را شامل می شود. در این آموزش سئو رایگان به بررسی نحوه بهینه سازی وب سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم. بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خود را سئو کنید.
دقت داشته باشید بهینه سازی سایت فقط برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما باید طراحی سایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید.

چرا وب ‌سایت من نیاز به بهینه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟

اکثر ترافیک وب توسط موتورهای جستجو عمده تجاری، مانند گوگل، بینگ و یاهو ایجاد می‌شود. اگرچه رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک‌ها در ایجاد بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، ولی موتورهای جستجو اصلی‌ترین روش هدایت برای کاربران اینترنتی هستند.
موتورهای جستجو با توجه به محتوای ارائه‌شده توسط شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، فراهم می‌کند. اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را پیدا کنند و یا شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای ایجاد ترافیک در سایتتان از دست خواهید داد.
جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می‌کنند، ارزش فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می‌تواند باعث موفقیت و یا شکست یک سازمان شود. ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند باعث تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و بدون رقیب بودن در بازاریابی را فراهم کند. بنابراین سرمایه‌گذاری در سئو و بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از بازگشت سرمایه را در مقایسه با انواع دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد.

چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون بهینه ‌سازی سایت و سئو به سایتم سوق دهم؟

اگرچه موتورهای جستجو هوشمندند، اما آن‌ها هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای جستجو اصلی همیشه به دنبال بهبود فنّاوری‌شان جهت خزیدن در وب به‌صورت عمیق‌تر و برگشت دادن نتایج بهتری برای کاربران هستند. بااین‌حال، محدودیت هایی در مورد اینکه چطور موتورهای جستجو عمل کنند وجود دارد. اگرچه بهینه ‌سازی و سئو سایت به‌صورت صحیح می‌تواند برای شما هزاران بازدیدکننده و افزایش توجه خالص به وجود آورد، ولی حرکت اشتباه می‌تواند باعث پنهان شدن و یا دفن سایت در اعماق نتایج جستجو (که در دید حداقل است) شود.
علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین طوری باعث افزایش رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای جستجو به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد. اینترنت به‌طور فزاینده‌ای در حال تبدیل‌شدن به رقابت است و شرکت‌هایی که از SEO استفاده می‌کنند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارند.

منبع:وب سایت وردپرس


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 8
موضوع : سئو,طراحی سایت,
معرفی شش نقطه خطرناک در دنیای اینترنت
تاریخ ارسال : 1397/2/25 11:21 , نویسنده :

چند سالی می‌شود که گوگل به جزء جدایی ناپذیر زندگی امروزه کاربران تبدیل شده است. تا جائیکه نتایج جستجوی آن پاسخ اکثر سوالات آن‌ها را در هر زمینه‌ای می‌دهد. اما همین فناوری به شدت پیچیده می‌تواند دردسرهای جدی هم به لحاظ امنیتی برای کاربران فراهم کند.


کاربران اینترنت معمولاً برای یافتن عکس‌ها، ویدئوهای خنده دار، مقالات علمی و... خود در گوگل جستجو می‌کنند اما ممکن است در خلال همین جستجوها به یکباره سیستم آن‌ها با مشکلات جدی روبرو شود. بسیاری از متخصصان امنیتی، محیط مجازی را به میدان مین تشبیه کرده‌اند چراکه درست زمانیکه شما فکر می‌کنید همه جوانب امنیتی را رعایت کرده‌اید، به بدافزارهای کلاهبرداری آنلاین آلوده می‌شوید.

 

از این رو به تازگی وزارت امنیت داخلی امریکا اقدام به بررسی درجه و میزان خطرآفرینی هر یک از محیط‌های مجازی در فضای اینترنت کرده و براساس رنگ، درجه خطر هر یک را طبقه بندی کرده است. این گزارش همچنین شش نقطه پرخطر را در اینترنت معرفی و در نهایت راه مقابله و محافظت از کاربران را در هر یک از این فضاها عنوان کرده است.


براساس طبقه بندی وزارت امنیت داخلی امریکا، وب سایت‌ها در پنج سطح آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز از ایمن تا خیلی خطرناک دسته بندی شده‌اند.

 

بر این اساس سطح آبی شامل وب سایت‌هایی است که کاملاً امن بوده و امکان وجود هیچ گونه خطر امنیتی در آن‌ها وجود ندارد.

 

سطح بعدی سبز رنگ است که اگر کاربری به دنبال ریسک‌های امنیتی باشد، شاید بتواند نوع خفیفی از آن را پیدا کند اما به هیچ عنوان آسیب جدی به حساب نمی‌آید.

 

سطح زرد رنگ وب سایت‌های خطرناکی را در بر می‌گیرد که به خودی خود آلوده نیستند اما لینک‌های رد و بدل شده در آنها می‌تواند آلوده باشد و یک کلیک کاربر می‌تواند او را با مشکلات جدی روبرو کند.

 

سطح نارنجی وب سایت‌های خطرناک را در بر می‌گیرد. در این وب سایت‌ها آلودگی به کاربر بسیار نزدیک بوده و بهتر است کاربر اصلاً به آن‌ها مراجعه نکند .

 

در نهایت سطح قرمز وب سایت‌های بسیار خطرناک و آلوده را شامل می‌شود که کاربر به محض بازدید از آن‌ها قطعاً آلوده خواهد شد.


براساس این گزارش، وزارت امنیت داخلی امریکا به بررسی موقعیت‌های خطرناک و همچنین محیط‌های ناامنی پرداخته است که کاربران در مواجهه با این محیط‌ها و موقعیت‌ها باید هوشیاری بیشتری به خرج داده و بیشتر از قبل نکات امنیتی را رعایت کنند. در ادامه به بررسی هر یک از این موقعیت‌ها می‌پردازیم:

 

وب سایت‌های خطرناک و آلوده, فایل‌های مخرب فلش

 

- موقعیت اول: فایل‌های مخرب فلش
محیط خطرآفرین: وب سایت‌های حاوی فایل‌های فلش
طی سال‌های اخیر نرم افزارهای گرافیکی ادوبی فلش به هدف مطلوب بدافزارها تبدیل شده‌اند. بطوریکه این شرکت به طور مداوم در حال انتشار اصلاحیه های امنیتی است! اما آنچه در این نرم افزار محل خطر است، کوکی‌های فلش است که به سازندگان آن این امکان را می‌دهد تا تنظیمات کمتری بر روی فلش اعمال کنند و از این طریق سایت‌هایی که شما بازدید کرده‌اید را ردیابی کنند. بدتر از آن زمانیست که حتی با حذف کوکی‌های مرورگر، باز هم کوکی‌های فلش در پشت صحنه باقی می‌مانند.

 

پس اگر شما از یک وب سایت حاوی فلش بازدید کردید، به منظور حفاظت در برابر حملات مبتنی بر فلش، پلاگین فلش مرورگر خود را بروز نگه داشته و قبل از هرگونه دانلود آن را با تنظیمات مرورگر خود بررسی کنید.

 

وب سایت‌های خطرناک و آلوده, فایل‌های مخرب فلش

 

- موقعیت دوم: لینک های کوتاه شده
محیط خطرآفرین: توییتر
از زمان ایجاد توییتر، کلاهبردان اینترنتی سعی می کنند تا با استفاده از لینک های کوتاه شده کاربران را برای کلیک بر روی لینک های مخرب ترغیب کنند. چراکه پنهان کردن بدافزارها پشت لینک‌های کوتاه کار بسیار ساده تری است.
 

پس هر زمان که به سایت توییتر سر زدید به هیچ وجه بر روی هیچ لینکی کلیک نکنید. اگر هم می خواهید لینک های مخرب را از سالم تشخیص دهید از برنامه Tweet Deck که دارای ویژگی نمایش کامل لینک ها قبل از ورود به سایت است، استفاده کنید.

 

وب سایت‌های خطرناک و آلوده, فایل‌های مخرب فلش

 

موقعیت سوم: ایمیل‌ها و فایل‌های پیوست
محیط خطرآفرین: Inbox ایمیل شما
اگرچه کلاهبرداری های فیشینگ و حملات مخرب به ایمیل‌ها اتفاق تازه ای نیست اما روش‌های این کلاهبرداری ها دائماً در حال تحول است. بطوریکه این روزها پیام‌های عادی از پیام‌های مخرب قابل تشخیص نیستند.

 

به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود به هرآنچه که به Inbox شان وارد می‌شود، اعتماد نکرده و به جای کلیک بر روی لینک‌های ارسال شده به صورت مستقیم به وب سایت مربوطه مراجعه کنند.

 

وب سایت‌های خطرناک و آلوده, فایل‌های مخرب فلش

 

موقعیت چهارم: موزیک‌ها، ویدئوها و نرم افزارها
محیط خطرآفرین: وب سایت‌های دریافت (Download) موزیک، ویدئو و نرم افزار
سایت‌های دریافت (Download) موزیک، ویدئو و نرم افزار، گنجینه ای از نرم افزارهای مخرب در لباس مبدل هستند! بسیاری از متخصصان امنیتی معتقدند وب سایت‌های این چنینی یکی از خطرناک‌ترین محیط‌ها برای بازدید هستند. چراکه اغلب این وب سایت‌ها یک مدل مشخص از کسب و کار و همچنین اعتبار امنیتی کافی ندارند.

 

اگرچه بهتر است به دلیل محتوای غیرقابل اعتماد این وب سایت‌ها به طور کامل از بازدید آن‌ها صرف نظر کنید اما اگر به هر دلیلی به این وب سایت‌ها سر زدید، بهتر است به منظور حفاظت از سیستم اصلی خود، از یک سیستم دوم با یک آنتی ویروس کاملاً بروز استفاده کنید. در نهایت فایل‌های دانلود شده را اسکن کرده و یکی دو روز بعد آن‌ها را باز کنید. چراکه نرم افزارهای مخرب به محض باز شدن به همه سیستم شما رسوخ می‌کنند اما با تاخیر در باز کردن آن‌ها، به آنتی ویروس اجازه می‌دهد مجوزهای لازم را مورد بررسی قرار دهد.

 

وب سایت‌های خطرناک و آلوده, فایل‌های مخرب فلش

 

موقعیت پنجم: بدافزارهای پنهان در فیلم‌ها و تصاویر غیراخلاقی
محیط خطرآفرین: وب سایت‌های نامشروع
سایت‌های نامشروع به خودی خود نسبت به سایر سایت‌های فعال و عمومی از درجه امنیت کمتری برخوردار هستند. اما این فرضیه تمام داستان نیست. اگرچه بازدید از این وب سایت‌ها به دلیل محتوای آن‌ها، بطورکلی مخرب است اما به دلیل اینکه هیچ خط مشی امنیتی مشخصی ندارند علاوه بر محتوای مخرب می‌توانند حاوی برنامه‌های آلوده و بدافزار هم باشند.

از این رو کاربران بهتر است به هیچ دلیلی به هر یک از این وب سایت‌ها وارد نشوند.

 

وب سایت‌های خطرناک و آلوده, فایل‌های مخرب فلش

 

موقعیت ششم: ویدئوهای آنلاین
محیط خطرآفرین: وب سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو
شاید برای شما پیش آمده، در حال تماشای یک ویدئوی آنلاین هشداری نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه برای دانلود این ویدئو نیازمند نرم افزار خاصی هستید. چراکه نرم افزار فعلی شما فایل مربوطه را پشتیبانی نمی‌کند.

 

قانونی بودن نرم افزار معرفی شده به اعتبار وب سایتی که شما در حال بازدید از آن هستید بر می‌گردد. اگر در حال تماشای ویدئو از یک وب سایت نا آشنا هستید بهتر است به پیغام داده شده اعتنا نکرده و نرم افزار را دانلود نکنید. اما بطورکلی بهتر است برای تماشای ویدئوهای آنلاین به وب سایت‌های شناخته شده ای مثل Vimeo و یوتیوب مراجعه کنید.

 

وب سایت‌های خطرناک و آلوده, فایل‌های مخرب فلش

 

در نهایت اینکه اگرچه امروز اینترنت فاصله‌ها را کم و دسترسی‌ها را آسان کرده است اما هر لحظه از حضورمان در این فضا می‌تواند موقعیت مناسبی را در اختیار سودجویان قرار دهد. شش موقعیتی که توسط وزارت امنیت داخلی امریکا مورد بررسی قرار گرفت اگرچه ممکن است خطرآفرین باشند اما تمام پهنه گسترده اینترنت را شامل نمی‌شوند. از این جهت به نظر می‌رسد تنها راه حل مطمئن برای مقابله با کلاهبردان و نفوذگران، هوشیاری کاربران و استفاده به جا از ابزارهای امنیتی مناسب است.

منبع:iranvij.ir


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 11
موضوع : سئو,وبلاگ,
اهمیت سئو در طراحی وب سایت
تاریخ ارسال : 1397/2/25 11:21 , نویسنده :

امروزه مردم در دنیای اینترنت اطلاعات مورد نظر خود را جستجو می کنند و به همین خاطر نیز شرکت شما نیاز به طراحی سایت دارد. بسیاری از کاربران قبل از خرید یک محصول ابتدا در وب سایت های مختلف آن را جستجو می کنند. بنابراین کسب و کار شما نیاز به طراحی وب سایتی دارد که در صفحات اول موتور های جستجو رتبه بندی شود. وب سایت ها نشان دهنده حضور آنلاین شرکت ها هستند و میزان احترام مشتریان به آن ها را نیز تعیین می کنند.

سئو سایت 

نتایج جستجو

طراحی وب سایت بسیار مهم است، اما چیزی که برای شما بیشترین سود را خواهد داشت این است که زمانی که افراد به جستجو می پردازند وب سایت شما به عنوان اولین نتایج جستجو به آن ها معرفی شود. به همین دلیل است که شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را طوری توسط موتور های جستجو رتبه بندی کنید که در اولین نتایج جستجو ها قرار بگیرند. به همین جهت باید از قوانین سئو و بهینه سازی سایت پیروی نمایید.

ارزش سئو چیست

طراحی وب سایت و سئو به نوعی با هم کار می کنند. برای صاحبان کسب و کار مختلف مطلع شدن از اهمیت سئو در طراحی وب سایت و ارزش های تبلیغاتی آن، بسیار سودمند خواهد بود. طراحی وب سایت با رعایت اصول سئو و بهینه سازی به احتمال زیاد سبب افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد. هر چقدر هم که یک وب سایت جذاب و خیره کننده باشد، اگر موتور های جستجو به خوبی آن ها را در نتایج به کاربران نشان ندهند، در حقیقت تعداد زیادی از بازدید کنندگان و احتمالا مشتریان جدید شما از دست خواهند رفت.

محتوا، کلمات کلیدی و لینک ها

محتوا صفحات وب سایت شما برای موفقیت در زمینه سئو بسیار ضروری است. به همین جهت در طی روال طراحی سایت بهتر است که طراح سایت از کسب و کار شما اطلاعات کافی را داشته باشد. این باعث می شود که لیستی از کلمات کلیدی مهم برای سایت شما در همان مراحل ابتدایی توسعه سایت توسط موتور های جستجو رتبه بندی شوند. اضافه کردن کلمات کلیدی به محتوا در هنگام طراحی صفحات وب سبب کاهش هدر رفتن زمان شما برای تغییر محتوا وب سایتتان خواهد شد.

ساخت لینک های معتبر از وب سایت های قدرتمند به وب سایت شما کمک می کند تا بتواند رتبه بهتری را از موتور های جستجو دریافت نماید. سئو یکی از مفاهیم بسیار مهم در طراحی وب سایت است و اگر سایتی با رعایت اصول سئو طراحی شود پس از مدتی کوتاه رتبه خوبی را از موتور های جستجو کسب نموده و مخاطبان زیادی به سمت وب سایت شما خواهند آمد.

مشخصات وب سایت هایی که موتور های جستجو آن ها را دوست دارند چیست؟

  • بهینه سازی موتور های جستجو طیف وسیعی از موارد شامل محتوا، کلمات کلیدی و برچسب های عنوان را شامل می شوند. اگر شما برای پیاده سازی سئو وب سایت خود از اطلاعات کافی برخوردار نیستید، می توانید با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای مشورت کنید.
  • موتورهای جستجو نیاز به محتوای مرتبط و اصلی همراه با عناصر بصری مناسب مانند فیلم ها و تصاویر دارند. موتورهای جستجو در پهنای باند بسیار زیاد سرمایه گذاری می کنند و سایت هایی که از طریق آن ها جستجو می شوند نیاز به منابعی کمتری دارند.
  • طراحان وب سایت، سایت های سازگار با سئو را ایجاد می کنند که می تواند توسط موتورهای جستجو سریع تر و آسان تر نشان داده شود. ناوبری مناسب سایت یکی از عواملی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که هدف موتورهای جستجو، افزایش قابلیت استفاده از وب است.
  • اطمینان حاصل کنید که سئو از همان اول به روند طراحی وب شما وابسته است. پس از گذشتن زمان قابل توجهی از طراحی سایت شما، اطمینان حاصل کنید که بازدید افراد از طریق موتور های جستجو از وبسایت شما مناسب بوده است. (استفاده از ابزار های سئو مانند ابزار گوگل وب مستر در این زمینه به شما اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد.)

طراحی بصری و رتبه بندی

طراحان وب خوب از اهمیت طراحی سایت های جذاب برای جستجوگرها مطلع هستند. سئو شما را قادر می سازد تا رتبه بندی بهتری برای سایت خود داشته باشید. هنگامی که کاربران محصولی را جستجو می کنند که در وب سایت شما موجود است، به محض تایپ کلمات کلیدی، می توانند آن را ببینند. برای شما مهم است که ترافیک بیشتری در وب سایت خود داشته باشید، زیرا افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است به مشتریان شما تبدیل شوند.

اهمیت سئو 

طراحی کلی

طراحی صفحه اصلی شما مهم است زیرا اولین تصور از وب سایت و کسب و کار شما است که بازدید کنندگان شما دریافت می کنند. طراحی خوب باید تاثیری مثبت در ذهن بازدید کنندگان داشته باشد. همیشه ایده ای خوب است که در آن یک صفحه اصلی تمیز و بدون هیچ مشکلی داشته باشید که بازدیدکنندگان به محض ورود، سایت شما را ترک نکنند. 

جنبه های دیگر طراحی سایت مانند اندازه تصاویر، ناوبری، کاربر و موتورهای جستجوگر، رنگ ها، و طراحی کلی را در نظر بگیرید. امروزه طراحی واکنش گرا یک مفهوم محبوب است، زیرا طراحی برای دستگاه های مختلف را نیز شامل می شود.

ترجمه از سایت ducttapemarketing


امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 2
موضوع : سئو,طراحی سایت,
آشنایی با موتورهای جستجو
تاریخ ارسال : 1397/2/24 10:16 , نویسنده :

وب را می توان منبع بزرگی از اطلاعات دانست که برای اکثر پرسش های کاربران پاسخ های قابل قبولی را در خود جای داده است. امروزه با وجود میلیون ها وب سایت و میلیاردها صفحه وب و انبوهی از فایل ها و مستندات قابل دسترس، افراد گوناگون برای دریافت پاسخ پرسش های خود راهی بهتر و سریع تر از مراجعه به اینترنت سراغ ندارد.Image result for search engine

اما سوال اصلی این است که برای رسیدن به اطلاعات مورد نظر باید به کدام وب سایت مراجعه نمود تا از میان انبوه اطلاعات موجود در اینترنت به صفحه مطلوب رسید؟ شاید اگر برای حل این معضل راه حل مناسبی ابداع نشده بود، استفاده عمومی از وب تا این حد گسترش پیدا نمی کرد.
تا مدت ها کار دسته بندی صفحات وب به صورت دستی و بدون استفاده از نرم افزار خاصی انجام می شد تا این که کم کم ایده تولید موتورهای جستجومیان برنامه نویسان شکل گرفت و از سال ۱۹۹۳ به تدریج نرم افزارهایی برای جستجو در محتوای صفحات وب تولید شد. در همین زمان بود که مفهومی به نام Web Robot پا به دنیای فن آوری اطلاعات گذاشت؛ یعنی نرم افزاری که به صورت خودکار صفحات وب را احضار نموده و با بررسی محتوای صفحات، اقدام به نمایه سازی آنها می کند.
تا اوایل سال ۲۰۵۰ موتورهای جستجوی متعددی توسط شرکتهای مختلف در اختیار کاربران وب قرار گرفت که تعدادی از آنها مانند Excite.com ،Lycos.com Altavista.com و Ask.com همچنان مورد استفاده قرار می گیرند اما باید جدی ترین تلاش ها در این زمینه را مربوط به موتورهای جستجوی Google وYahoo و نیز موتور جستجوی شرکت مایکروسافت دانست که با عنوان MSN شروع به کار کرد و هم اینک به Bing تغییر نام داده است.

امروزه موتور جستجوی گوگل به مدد الگوریتم قدرتمندی که توسط یک دانشجوی جوان به نام آری بیجا نوشته شد توانسته در دنیای موتورهای جستجو به رقیب بلامنازع تبدیل شود و تقریبا سایر رقبا را به حاشیه براند، قرار گرفتن گوگل در میان سایت پربیننده دنیا نشان می دهد که جستجو در اینترنت برای اغلب کاربران تبدیل به دروازه ای جهت ورود به دنیای وسیع وب شده؛ هدفی که پایه گذاران موتور جستجو سال ها به دنبال آن بودند و اکنون این هدف محقق شده است
هنگامی که کلید واژه ای را در یکی از موتورهای جستجو مثل yahoo.com google.com یا bing.com وارد می کنید، در کمتر از یک ثانیه، لیستی از نشانی وب سایتها و صفحات حاوی کلیدواژه در اختیار شما قرار می گیرد و تعداد نتایج به دست آمده می تواند بین صفر تا چند میلیون نتیجه متغیر باشد. این سوال ممکن است برای هر کاربر موتورهای جستجو پیش بیاید که یافتن این تعداد نتیجه در این زمان کوتاه چگونه امکان پذیر است؟ برای پاسخ به این سوال باید اجزاء تشکیل دهنده یک موتور جستجو را که در اغلب آنها مشترک است با هم مرور کنیم.

  •  Spider با Robot: اسپایدر یا روبوت نرم افزاری است که وظیفه جمع آوری اطلاعات موردنیاز برای یک موتور جستجو را برعهده دارد. اسپایدر به صورت خودکار، به صفحات مختلف سر می زند. کد HTML و محتوای آن را بررسی می کند و با دنبال نمودن پیوندها، اطلاعات موردنیاز را در اختیار سایر بخش های موتور جستجو قرار می دهد.
  • Crawler: کرالر یا خزنده برنامه دیگری است که اسپایدر را مدیریت می کند یعنی مشخص می کند که به سراغ کدام صفحات برود و چه پیوندهایی را دنبال کند. علاوه بر این برای مرور مجدد صفحات قبلی و به روز کردن اطلاعات موجود درباره آنها برنامه ریزیمی کند.
  • Indexer: وظیفه نمایه کردن اطلاعات را برعهده دارد به این معنی که اطلاعات را از اسپایدر دریافت نموده و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهدتا مشخص شود چه کلیدواژه هایی در صفحه وب وجود دارد، در کجای صفحه و چندبار تکرار شده اند و نشانی آنها بر روی وب چیست.
  • Database: نتیجه تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط Indexer برای پایگاه داده ارسال میشود. در این بخش، داده ها گروه بندی، کدگذاری و فشرده شده و در پایگاه داده عظیم موتور جستجو ذخیره می شوند.
  • Ranker: عمده تفاوت موجود در توانایی موتورهای جستجو برای پاسخگویی مناسب به کاربران به سیستم رتبه بندی موتور جستجو برمی گردد. در این بخش عبارت وارد شده توسط کاربر مورد بررسی قرار می گیرد و Ranker نتایج موجود در پایگاه داده را بر حسب میزان ارتباط با کلیدواژه ها، به صورت نزولی مرتب می کند و به عنوان نتیجه برمی گرداند.

هر قدر سیستم رتبه بندی یک موتور قوی تر باشد و پایگاه داده توانایی ذخیره سازی حجم بیشتری از اطلاعات را داشته باشد، نتایج به دست آمده از جستجو کاربردی تر و فاقد موارد غیرمرتبط خواهد بود.

منبع: موتورهای جستجو


امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 2
موضوع : سئو,طراحی سایت,وبلاگ,
مزایای سئو سایت چیست
تاریخ ارسال : 1397/2/15 10:34 , نویسنده :

۱- افزایش ترافیک سایت

سئو یک استراتژی موثر و مهم است موقعیت های بالا در صفحات نتایج جستجو باعث افزایش ترافیک سایت می شوند عنوان ها و برچسب ها ی مرتبط باعث افزایش سرعت کلیک می شود و در سئو بسیار تاثیر گذار هستند.

۲- برگشت سرمایه

سئو یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است چرا که کاربرانی که به صورت آنلاین به دنبال محصول هستند هدف قرار می گیرند و در صد بالایی منجر به خرید می شوند سئو هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

۳- آگاهی از برند

از آن جایی که رتبه بندی گوگل منجر به موقعیت های قابل توجهی می شوند از این رو قرار گرفتن در صفحه ی اول با کلمه کلیدی مورد نظر، اعتماد را افزایش می دهد. سئو به عنوان شناسنامه ای برای سازمان محسوب می شود.

۴- افزایش قابلیت استفاده سایت

هنگامی که سئو بر روی سایت انجام می شود سبب می شود تا حرکت جستجو گرها آسان تر شود و سایت برای کاربران بهینه تر شود سئو شامل بهینه سازی مجدد سایت و لینک ها می باشد و کاربران راحت تر می توانند به اطلاعات دست یابند.

منبع: seowave


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 14
موضوع : سئو,طراحی سایت,
طراحی وب سایت واکنش گرا
تاریخ ارسال : 1397/2/13 10:45 , نویسنده :

ظهور طراحی وب سایت واکنش گرا با گسترش استفاده از وب موبایل پدیدار شد. حتی در بدو ورود وب موبایلی، بسیاری از مقاله های طراحی وب سایت به این نکته می پرداختند که طراحی وب سایت واکنش گرا بهتر است یا طراحی جداگانه موبایلی ( به طور مثال با پسوند m یک طراحی وب سایت جداگانه برای موبایل) طراحی شود ولی با گسترش و تنوع ایجاد شده در ابعاد صفحات نمایش گجت های همراه، استفاده از طراحی واکنش گرا به یک امر بدیهی تبدیل شد و حتی برای طراحی وب سایت جداگانه نیز در حال حاضر از تکنیک های واکنش گرایی استفاده می گردد.

طراحی سایت واکنش گرا

با سرعت فزآینده تغییرات در وب، ارقام و آمارها همیشه از رده خارج هستند و نمیتوانیم به عنوان یک سند برای حال حاضر به آن ها رجوع کنیم. اما اکثر تحلیل گران بر این باورند که وب موبایلی به سرعت به 50 درصد از ترافیک بازدید وب سایت ها دست پیدا خواهد کرد. با این رشد طراحی واکنش گرا به یک اصل اقتصادی نیز تبدیل می گردد، زیرا ما میتوانیم برای این تعداد از ابعاد صفحات نمایش، صدها سایت را طراحی کنیم ( اگر نگوییم هزاران سایت) که البته زمان و مخصوصاً هزینه آن بسیار بالا خواهد بود، و یا میتوانیم طراحی واکنش گرا را انتخاب نماییم! این است که میگوییم طراحی سایت واکنش گرا تنها راه زنده ماندن وب است، مخصوصاً در آینده. تا اینجا میدانیم که این یک نیاز است، اما باید بدانیم که طراحی وب سایت واکنش گرا هم مانند بسیاری دیگر از طراحی ها برای بقا و پاسخگویی به نیازهای جدید همواره در حال به روزرسانی خواهد بود.

تنها اگر شما در سال گذشته در یک کپسول در بسته زندگی کرده باشید( تلاش برای آماده سازی خود برای ارسال به مریخ!) شما نمیدانید که اپل دستگاه پوشیدنی خود را با نام apple watch به بازار روانه کرده است. ساعت اپل اولین وسیله هوشمند پوشیدنی نیست، حتی اولین ساعت هوشمند نیز نیست اما این یک دستگاه برای شهرت بخشیدن به دستگاه های پوشیدنی خواهد بود و در ذهن مردم آن را به عنوان بهترین پوشیدنی اسم خواهند برد، همانگونه که آیپاد اولین پخش کننده موزیک نبود اما بهترین شد، همانگونه که آیفون اولین گوشی هوشمند نبود اما تبدیل به محبوبترین شد که البته بازاریابی وسیع اپل در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

طراحی های رابط کاربری برای چنین نمایشگرهای کوچکی، چه ساعت اپل یا سونی یا آندرویدی چه سایر دستگاه ها، همیشه چالش هایی داشته و دارد. شما میتوانید با حفظ تمام المان های صفحه به گونه ای از طراحی بازخوردی معمول استفاده کنید، ولی در این ابعاد از صفحه نمایش، شما باید یک برج میلاد در نمایش سایت خود در این دستگاه های هوشمند ایجاد کنید که قطعاً کاربر با اسکرول کردن این مقدار خسته خواهد شد و کاربردی نیست. راهکارهای مختلفی برای این نوع طراحی وب سایت معرفی شده و پیشنهاد خواهد شد، ولی به طور قطع یکی از مواردی که مورد نیاز و پاسخ طراحی وب سایت Responsive در آینده خواهد بود موضوع دستگاه های هوشمند پوشیدنی است.

آینده طراحی سایت واکنش گرا

طراحی واکنش گرا باید پاسخگوی موارد بسیار دیگری که با ایجاد دستگاه های جدید و تکنولوژی های جدید مثل اسمارت فون ها Smart Phones می آیند باشد. شاید یکی از مهمترین آن ها در آینده چگونگی اسکرول کردن باشد، زیرا این موضوع در دستگاه های مختلف با ابعاد های متفاوت یکی از چالشهای حال حاضر این نوع سبک از طراحی می باشد.

همچنین استفاده از ورودی های متفاوت این گجت های همراه، همیشه یکی از چالش های طراحی سایت Responsive بوده است، زیرا در این دستگاه ها، بر خلاف کامپیوتر های همراه یا رومیزی که از ماوس و کیبورد به صورت معمول برای ابزار های ورودی استفاده میکنند، لمس کردن صفحه و کلیدهای کاربردی دیگری که در دستگاه قرار دارد یکی از راههای متنوع ورودی می باشد. ضمن اینکه دستورات صوتی و تصویری نیز کم کم در حال کارآمد شدن می باشند. هر کدام از این ورودی ها دارای حالات و ابزارهای مختلفی است که همخوانی در آنها برای ایجاد یک رابط کاربری واکنش گرا، کار ساده ای نیست.

اینها مواردی بود که در حال حاضر از چالشهای طراحی وب سایت واکنش گرا است و باید این سبک طراحی بتواند برای آن ها پاسخ مناسبی ارائه کند. همچنین در آینده قطعاً شاهد بروز تکنولوژی های جدیدتری نیز خواهیم بود که متناسب با آنها، محدودیت ها و یا قابلیت های جدیدی باید به طراحی سایت Responsive اضافه گردد تا بتواند در این عرضه رقابلی، همچنان زنده و باقی بماند.

طراحی وب سایت

منبع : سایت http://www.parsoweb.com


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 14
موضوع : سئو,طراحی سایت,وبلاگ,
عامل موفقیت وب سایت های فروشگاهی
تاریخ ارسال : 1397/2/13 10:44 , نویسنده :

 وب سایت های فروشگاهی وب سایت هایی هستند كه قادر به ارائه و فروش آنلاین محصولات و كالاها می باشند. طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی از جمله تخصص های اصلی ما می باشد كه صاحبان فروشگاه های اینترنتی توانسته اند توسط سایت هایشان به پیشرفت قابل توجهی در تجارت الكترونیكی و بازاریابی اینترنتی، برسند. فروشگاه های و سایت های دارای خرید اینترتی باید به گونه ای طراحی شوند تا بتوانند كاربر را در سریع ترین زمان به كالای دلخواه وی برسانند.

ویژگی های فروشگاه های اینترنتی

جستجوی قدرتمند، ظاهر جذاب ، خرید آسان (با استفاده از درگاه های بانكی و خرید پستی) ، و دادن تخفیف های متنوع (كپن تخقیف، تخفیف درصدی، آماز قلك و … ) و نیز سرعت بالای این نوع سایت ها در جذب كاربران مهمترین عوامل هستند.
بهینه سازی سایت و سئوی آن، باید به درستی در نظر گرفته شود چرا كه برای داشتن مشتریان جدید ، جدا از تبلیغات دیگر موتور های جستجو مخصوصا گوگل بهترین راهكار می باشد.


هدف از داشتن فروشگاه اینترنتی چیست ؟

پیدا كردن مشتریان جدید از طریق گوگل و موتورهای جستجوگر
فروش آسان تر برای مشتریان قدیمی و جدید
فروش بدون محدودیت مكانی و جغرافیایی در سراسر ایران
معرفی محصولات و كاتالوگ و لیست قیمت
پرداخت آنلاین و بدون دردسر از طریق درگاه های بانكی
گرفتن سهم بازار از طریق مشتریان آنلاین
برند شدن در حیطه ی كاری وب و اینترنت
این موارد، از اصلی ترین هدف هایی است كه میتوان با داشتن یك سایت فروشگاهی بصورت آنلاین، از وب سایت خود انتظار داشت.

اینكه به این اهداف بتوان رسید مقوله و موضوعی جدا و تخصصی است كه ما شما را برای این كار راهنمایی كامل مینماییم. ما با آزمون و خطاهای بسیار و تجربیات فراوان و موثر در طراحی سایت های فروشگاهی در كنار شما هستیم و مكانی برای نمایش وب سایت شما خواهیم بود. 

دلایل موفقیت فروشگاه های اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی باید بسیار مشتری مدار باشد. رقبا در عرصه ی فروشگاه ها بسیار زیاد اند و فروشگاهی موفق خواهد شد كه :

امكانات كامل و اصولی بر پایه ی مشتری مداری داشته باشد.
ظاهری بسیار جذاب و تا حد امكان سبك از لحاظ بارگزاری داشته باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.
و مهمتر از همه اینكه، طراحی فروشگاه باید بر پایه ی گوگل و بهینه سازی شده برای آن باشد.
سئوی قدرتمند حتی می تواند 2 مورد قبلی را تحت تاثیر و بی اثر كند. اما باید توجه داشته باشید كه هر 3 مورد در كنار هم باید باشد. یعنی اگر كاربر به فروشگاه نیاید، هرچه قدر زیبا و كامل باشد سایت، تاثیری ندارد و سئوی سایت نیز هرچه قدر قوی باشد ولی در صورتی كه امكانات ناقص داشته باشد و ظاهری نه چندان خوب داشته باشد، مشتری از شما خرید اینترنتی نمیكند.

منبع: سایت http://shatranjadv.ir/component/k2/item/29-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F.html


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 8
موضوع : سئو,طراحی سایت,وبلاگ,
ابزار های سئو وب سایت
تاریخ ارسال : 1397/2/13 10:43 , نویسنده :

‌سایت های زیادی امروزه مشغول فعالیت هستند كه اطلاعاتی در زمینه سئو و آنالیز سایت در اختیار مشتریان قرار می دهند اما متاسفانه شاهد این هستیم كه اكثر این وب سایت ها اطلاعات نادرستی را به مشتریان خود ارائه می دهند. یك نمونه سایت خوبی كه من توانستم در زمینه سئو و آنالیز وب سایت پیدا كنم سایت http://seo.nopardazco.com هستش كه اطلاعات خوبی درباره سئو وب سایت در اختیار من قرار داد كه امكانات زیر رو ارائه میده:

بررسی موقعیت كلمات كلیدی
با استفاده از ابزار نوپرداز سئو به بررسی موقعیت كلمات كلیدی وب سایت مد نظرتان در موتور های جستجو از جمله گوگل, بینگ و یاهو بپردازید.
تجزیه و تحلیل رقبا
تجزیه و تحلیل رقبای نزدیك وب سایت شما در موتور های جستجو و همچنین ارزیابی برترین رقبا در كلمه كلیدی خاص یكی از امكانات نوپرداز سئو می باشد.
رتبه الكسا و MOZ
با استفاده از ابزار نوپرداز می توانید اطلاعات الكسا و موز وب سایت مد نظر خود را در مدت زمان كوتاهی به دست آورید.
بررسی صفحه و جایگاه
با استفاده از این ابزار می توانید وضعیت جایگاه وب سایت خود را در موتور جستجو گوگل بررسی كنید و اطلاعات خود را به صورت نموداری پس از هر بار مراجعه مشاهده نمایید.

ابزار سئو نوپرداز: http://seo.nopardazco.com


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 13
موضوع : سئو,طراحی سایت,وبلاگ,
تاثیر طراحی سایت در سئو
تاریخ ارسال : 1397/2/8 10:01 , نویسنده :

آیا طراحی سایت در سئو مؤثر است؟
طراحی سایت در سئودر پاسخ می‌توان گفت با اندکی آشنایی با تکنیک‌های سئو و بهینه سازی وب سایت، می‌توان تا حدی رتبه سایت در موتورهای جستجو را افزایش داد اما این تمام‌کار نیست. بسیاری بر این باورند که سئو، قرار دادن تعداد زیادی کلمات کلیدی در مکان‌های مخصوصی در وب‌سایت است برخلاف تصور این افراد سئو مسائل زیادی را شامل می‌شود ازجمله کد نویسی سایت و …. که قرار دادن کلمات کلیدی در سایت تنها بخش کوچکی از پازلی است که می‌بایست تکمیل شود.

تگ‌های مهم سئو: هنگام بررسی تگ‌های سئو، تگ‌های مشخصی وجود دارد که به موتور جستجو کمک می‌کند تا محتوای وب‌سایت را به‌خوبی درک کنند. این تگ‌ها عبارت‌اند از:

  1. تگ عنوان صفحه (Title)، تگ عنوان (H١ تا H٦): استفاده از این تگ‌ها محتوای صفحه را طبقه‌بندی می‌کند و به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوا را به‌آسانی در اختیار کاربران قرار دهند.
  2. متاتگ توضیحات (Meta Description): این متا تگ شامل توضیحاتی می‌شود که در نتایج جستجو در زیر هر لینک قابل‌مشاهده است. استفاده از کلمات کلیدی به‌صورت طبیعی می‌تواند تا حد زیادی به افزایش رتبه یک سایت در موتورهای جستجو کمک نماید.
JAVASCRIPT، FLASH، CSS: استفاده از فایل‌های فلش در طراحی صفحات وب باعث جریمه شدن توسط موتورهای جستجو خواهد شد. استفاده از این فایل‌ها می‌تواند تا حد زیادی روی وب‌سایت شما اثر منفی بگذارد. همچنین علاوه بر فایل‌های فلش استفاده بیش‌ازحد از کدهای جاوا اسکریپت و CSS طور غیرمعمول و بیش‌ازاندازه باعث کند شدن وب‌سایت خواهد شد که این مسئله در سئو سایت بی‌تأثیر نیست.
نقشه وب‌سایت: نقشه سایت یکی از عوامل کلیدی برای سرعت بخشیدن به ایندکس مطالب موتورهای جستجو به شمار می‌رود.
لینک‌های داخلی: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های سئو و بهینه‌سازی سایت به لینک‌های داخلی و بهینه‌سازی آن‌ها مربوط می‌شود. ایجاد یک ساختار مناسب برای لینک‌های داخلی (Link juice) می‌تواند تا حد زیادی به افزایش رتبه سایت شما کمک کند.




منبع:تاثیر طراحی سایت در سئو



امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تعداد بازدید : 16
موضوع : سئو,طراحی سایت,